Звіт керівника перед громадськістю за 2021 – 2022 н.р.

На виконання Національної доктрини розвитку освіти, п. 3 наказу Міністерства освіти і науки від 23.03.2005 № 178 «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю», ст.30 Закону України «Про освіту», Положення про заклад дошкільної освіти, з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації я, Дем’янчук Ірина Олексіївна, директор закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Червона шапочка», освіта повна вища педагогічна, педагогічний стаж 24 роки, звітую про основні напрямки діяльності закладу за 2021-2022 навчальний рік.

Я, як керівник, здійснюю керівництво і контроль за діяльністю закладу, дію від імені закладу дошкільної освіти, представляю його в державних та інших органах, установах та організаціях, забезпечую реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківської громадськості.

У межах своєї компетенції видаю накази для виконання працівниками закладу.

  1. Нормативна база

Протягом 2021-2022 навчального року робота закладу була направлена на створення необхідних умов для збереження життя та зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного всебічного розвитку. Заклад діє згідно з:

  • Основних положень Конституції України;
  • Державної програми «Освіта України ХХІ століття»;
  • Закону України «про освіту», «про дошкільну освіту», «про мови в Україна», «Про охорону дитинства»;
  • положення «Про заклад дошкільної освіти»;
  • Конвенції «Про права дитини»;
  • Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів (затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 №234);
  • Базового компоненту дошкільної освіти, іншими нормативно-правовими актами та наказами вищих установ;
  • Колективного договору між адміністрацією, профспілковим комітетом та трудовим колективом;
  • Правил внутрішнього розпорядку, посадових інструкцій;
  • Статутом закладу;
  • Плану роботи закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Червона шапочка» на 2021-2022 н.р.;
  • Освітньою програмою закладу;
  • Інструкцій з організації харчування дітей;
  • Постанов державного санітарного лікаря України, щодо організації роботи закладів освіти в період адаптивного карантину;
  • Іншими нормативними документами.

Засновником і власником закладу дошкільної освіти є Калуська міська рада, яка здійснює фінансування закладу, його матеріально-технічне забезпечення, забезпечує його господарське  обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

  1. Паспорт закладу дошкільної освіти
Заклад освіти Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Червона шапочка»

Власність – комунальна

Контакти закладу дошкільної освіти 77300, івано-Франківська обл.., місто Калуш, вул. Січових Стрільців, 31

тел. (03472)6-63-89

Email: shapochka3131@gmail.com

Тип закладу дошкільної освіти комбінованого типу
Прізвище, ім’я, по-батькові керівника Дем’янчук Ірина Олексіївна
Рік побудови 1973
Проектна потужність 210
Мова українська
Режим роботи закладу 10,5 годинним перебування

початок роботи – 7.30 год., кінець роботи – 18.00 год.

заклад працює за 5-денним режимом роботи

(субота, неділя, святкові – вихідні)

Спеціальні, санаторні групи 1 логопедична група

1 – група для дітей з ЗПР

Додаткові освітні послуги англійська мова

 

Групові приміщення забезпечені необхідними меблями та ігровим обладнанням. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей та відповідає їх віковим особливостям. Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

  • музична зала;
  • фізкультурний зал;
  • методичний та медичний кабінети;
  • педагогічний кабінет;
  • прогулянкові майданчики для кожної вікової групи з павільйонами;
  • 2 спортивні майданчики;
  • сучасний ігровий майданчик.

 

  1. Мережа закладу

 

В дошкільному закладі діє 11 груп, з них:

  • раннього віку – 2 групи;
  • дошкільних – 9 груп, зокрема:
  • 2 – старші;
  • 2 – середні;
  • 3 – молодші;
  • 1 – логопедична група;
  • 1 – для дітей з ЗПР

 

Списковий склад – 228 дітей

 

  1. Кадрове забезпечення

Трудовий колектив закладу складає 66 особи, з них:

  • педагогів – 33
  • медичних працівників – 2
  • обслуговуючого персоналу – 31

 

Кількісний склад

Всього педпрацівників З них Всього

медичних

працівників

З них
директор вихователь-методист вихователі керівники музичні практичний психолог вчитель-дефектолог інструктор з фізкультури керівник гуртка (хореограф) вчитель-логопед   медичні сестри лікарі дієтсестри
33 1 1 22 3 1 1 1 1 2 2 2

 

 

Якісний склад

З них Стаж педагогічної роботи Кількість пенсіонерів
Вища освіта Базова вища освіта (бакалавр) Неповна вища до 3 років до 8 років до 15 років до 20 років до 25 років більше
Педагогічна фахова

(дошкільна освіта)

Педагогічна

(інші спеціальності)

Педагогічна фахова (педагогічна освіта) Педагогічна (інші спеціальності) Педагогічна фахова (педагогічна освіта) Педагогічна (інші спеціальності)
Вища категорія І категорія ІІ категорія Спеціаліст Вища категорія І категорія ІІ категорія Спеціаліст
4 5 3 2 2 3 1 1 6 4 5 5 3 2 5 13 6

 

  1. Організація освітнього процесу та

методична робота ЗДО (ясел-садка) «Червона шапочка»

 

Методична робота в закладі організовувалася відповідно до Законів України «Про освіту»,  «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти, річного плану роботи, чинних програм, інструктивно-методичних матеріалів і була направлена на реалізацію єдиної науково-методичної теми: «Створення належних умов для отримання дітьми якісної дошкільної освіти через активне залучення до різних видів діяльності».

Освітній процес у ЗДО тривав всього 6 місяців : з 01 вересня до 23 лютого 2022 року, так як з 24 лютого 2022 року був введений воєнний стан в державі. Тому за навчальний рік було проведено три засідання педагогічних рад, які відзначались актуальністю, науковістю та доцільністю тематики, що відповідала ключовим завданням на навчальний рік.

Освітня робота в закладі була організована відповідно до освітньої програми та спрямована на вирішення основних завдань:

  • удосконалення роботи з розвитку зв’язного мовлення;
  • оптимізація розвивально- просторового середовища ЗДО.

В освітньому процесі закладу зміст інваріантної складової оновленого Базового компоненту дошкільної освіти забезпечувався згідно чинних комплексних програм «Українське дошкілля» і «Впевнений старт» для дітей молодшого дошкільного віку. А варіативна складова реалізувалася через парціальні програми: «Казкова фізкультура», «Дитяча хореографія», «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку», «Дитина у світі дорожнього руху», «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях».

В ЗДО діяла різноступенева структура методичної роботи, яка побудована на аналізі кадрового складу педагогічного колективу і дозволяє максимально використати їх сильні сторони.

Ефективною формою методичної роботи було проведення колективних переглядів різних форм освітньої діяльності з дітьми відповідно до поставлених завдань на навчальний рік. На високому та достатньому методичних рівнях були проведені такі відкриті перегляди освітнього процесу:

  • інтегроване заняття з розвитку мовлення «Пригоди чарівних вогників» в групі середнього дошкільного віку №07 (вихователь Сьоміна Е.В.);
  • заняття-подорож «Передноворічні пригоди в зимовому лісі» в групі для дітей із затримкою психічного розвитку №10 (вихователь Олексин Н.З.);
  • заняття з формування основ споживчих знань «Потреби і можливості моєї сім’ї в групі старшого дошкільного віку №09» (вихователь Музика О.М.);
  • корекційно-розвивальне заняття з дітьми логопедичної групи (учитель-логопед Гриців Л.М.);
  • музично-театралізоване дійство «Різдво на нашій вулиці» (діти і дорослі) – керівник музичний Бобровська О.А.

На належному рівні планувались і проводились методичні заходи з педагогами:

  • тренінг «Співпраця без конфліктів» (практичний психолог Мезенцева Т.Г.);
  • школа інноваційних технологій «Лялька, як персона» (вихователь Мостова І.В.);
  • тренінг «Я розмалюю життя» (арт-терапія в роботі з дітьми із ЗПР, учитель-дефектолог Лівшиць Г.М.);
  • ток-шоу «Стосується кожного: як бути грамотним споживачем та дбайливим господарем» (вихователь Музика О.М.);
  • консультація «Складання описових розповідей за серією сюжетних картин» (вихователь Джус Г.Г.)

Робота із здібними дітьми організовувалась через гуртки:

  • «Економічні сходинки» (вихователь Музика О.М.);
  • «Казкарик» (керівник музичний Бобровська О.А.);
  • Спортивна секція з баскетболу (інструктор з фізкультури Стефанюк К.В.)

На високому методичному рівні проведено конкурс-огляд «Краще розвивальне середовище групової кімнати».

Упродовж навчального року організовано два  тижня безпеки життєдіяльності «Бережімо себе, діти!»: осінній (25-29.10.2021 р.), зимовий (24-28.01.2022 р.).

Продовжувались заняття з дітьми дошкільного віку по вивченню англійської мови під керівництвом Кутеньової З.І., вчителя англійської мови.

Атестовано слідуючих педагогів: Бобровську О.А., Бучацьку Ю.О., Гриців Л.М., Коцар О.З., Мостову І.В., Музику О.М., Олексин Н.З. Курси підвищення кваліфікації при Івано-Франківському ОІППО згідно плану пройшли дистанційно: Гриців Л.М., Коцар О.З., Кузевич О.І., Луців Н.Б., Гамуляк Л.М., Мезенцева Т.Г., Стефанюк К.В., Поташник Н.М., Лівшиць Г.М., Чолоцька О.Т., Куцела О.О., Дем’янчук О.І. Крім того, всі педагог займались самоосвітою. Молоді педагоги були закріплені за досвідченими наставниками та відвідували школу молодого вихователя «Сходинки майстерності» (керівник Чолоцька О.Т.).

В зв’язку з адаптивним карантином робота з батьками в основному здійснювалась дистанційно, через viber-групи та індивідуально. Батьківські збори проводились дистанційно та на території ЗДО на відкритому повітрі з дотриманням всіх протиепідемічних заходів, бесіди, консультації проводились індивідуально, свята та розваги без участі батьків. Запити на побажання батьків вивчались через анкетування.

Крім того, важливим інформаційно-просвітницьким джерелом для батьківської громадськості є сайт ЗДО та сторінка Facebook у мережі інтернет, на якому кожен бажаючий може ознайомитись з цікавими подіями в житті вихованців закладу, рекомендаціями спеціалістів, станом розвивального середовища.

Вирішити питання психологічного комфорту дітей та членів колективу в ЗДО сприяла практичний психолог Мезенцева Т.Г. Нею було проведено: діагностику емоційного стану дітей (в рамках контролю за адаптацією), групові та індивідуальні психокорекційні заняття для дітей з проблемами в особистісній та пізнавальній сферах, тренінги з педагогами, бесіди та консультації з батьками.

Значна увага практичним психологом приділялася питанню психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (логопедична група та група для дітей з ЗПР), а також питанню психологічної готовності дітей до школи.

Організація роботи груп спеціального призначення (логопедична та група для дітей з ЗПР) була направлена на співпрацю в досягненні результату всіх служб та спеціалістів закладу: вихователів, вчителів-логопедів, вчителя-дефектолога, практичного психолога.

Основними завданнями роботи вчителів-логопедів було:

  • своєчасне виявлення порушень розвитку мовлення вихованців;
  • визначення їх характеру та складності;
  • виправлення даних порушень;
  • розповсюдження певних знань з логопедії серед батьків та педагогів

Вчителі-логопеди Гриців Л.М., Коцар О.З. працювали над подоланням дефектів звуковимови у дітей, створення умов для формування правильного мовленнєвого розвитку дошкільників.

Основними завданнями корекційно-розвивальної роботи вчителя-дефектолога та вихователів є оволодіння з дітьми групи ЗПР різноманітними знаннями з предметного світу, життєдіяльності людини із природного довкілля, художньо-продуктивної діяльності, сенсорно-пізнавального розвитку, формування основ духовно-моральних якостей. Вміння добирати такі види завдань, що максимально стимулюватимуть активність дитини, шукати індивідуальний підхід, надавати індивідуальну допомогу,  проводити динамічне спостереження за успіхами кожної дитини, під час навчання звертати увагу на стан різних аспектів її психічної діяльності, проводити індивідуальні заняття, використовувати на заняттях різноманітні види практичної діяльності.

Освітній процес в даній групі відбувався за програмою «Віконечко».

Пріоритетним у 2021-2022 н.р. було і залишається виховання здорової та гармонійно розвиненої особистості.  Умовами ціннісного розвитку дитини є використання в закладі дошкільної освіти нових педагогічних технологій. Інноваційних підходів, здоров’язабезпечуючих та здоров’яформуючих технологій, які реалізуються комплексно через створення безпечного розвиваючого середовища, екологічно сприятливий життєвий простір, повноцінне медичне обслуговування, харчування, оптимізацію рухового режиму, системний підхід до формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації відносно здорового способу життя, дотримання гармонійних взаємин між дітьми та педагогами. Основою системи фізичного виховання в ЗДО є руховий режим як сукупність різних засобів і організаційних форм роботи. У режимі дня закладу витримані в часі і вимогах щоденні фізкультурні заняття у залі та на свіжому повітрі. Відповідно до вимог освітніх програм достатньо часу відводилось бігу, лазінню, підлізанню, метанню, стрибкам, вправам на рівновагу. Слід відмітити, що поряд із стандартним спортивним обладнанням вихователі використовували посібники, виготовлені власноруч та з допомогою батьків. Постійно здійснювався медико-педагогічний контроль з боку сестри медичної старшої, вихователя-методиста.

Протягом року в ЗДО проводилися всі необхідні управлінські заходи щодо забезпечення та створення безпечних умов організації освітнього процесу:

  • контроль виконання санітарно-гігієнічних норм працівниками закладу на всіх ділянках;
  • контроль за дотриманням протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (ранковий огляд та температурний скринінг дітей (під час прийому та кожні 4 години) і працівників ЗДО, масковий режим тощо);
  • контроль динаміки розвитку та стану здоров’я кожної дитини;
  • антропометричні виміри в садових групах ЗДО – 2 рази на рік, в групах раннього віку – щомісячно;
  • медико-педагогічний контроль за станом здоров’я дітей.

 

  1. Управлінська діяльність

 

  • Організація харчування у ЗДО

 

Харчування дітей у ЗДО здійснювалося відповідно до нормативно-правових актів, а саме: Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОЗ та МОН України від 17.04.2006 р. за №298/227, Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», листа Міністерства освіти і науки України від 21.06.2007р. №1/9-394 «Про здійснення контролю за організацією харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», листа Міністерства освіти і науки України від 18.12.2008 р. №1/9-795 «Про вжиття заходів щодо запобігання харчових отруєнь».

Організація харчування в закладі відбувалася відповідно до затверджених процедур на принципах HACCP.

Робочою групою НАССР у складі 5 чоловік велася відповідна документація, проводився контроль критичних точок.

Протягом року на постійному контролі дирекції закладу перебували питання:

  • виконання натуральних норм харчування;
  • технологія приготування страв;
  • дотримання норм порцій та режим харчування дітей;
  • якість продуктів харчування та наявність супровідних документів на них;
  • термін реалізації продуктів, умови їх зберігання та товарне сусідство;
  • організація роботи харчоблоку;
  • дотримання санітарно-гігієнічних вимог;
  • виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей.

В ЗДО організовано триразовий режим харчування.

Відповідно до штатного розпису заклад дошкільної освіти повністю укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування дітей.

Продукти харчування і продовольча сировина постачалися регулярно та в повному обсязі відповідно до заявок.

Видача готових страв на групи здійснювалася відповідно до графіка видачі їжі.

При вивченні стану організації харчування дітей в ЗДО порушень в дошкільному закладі не виявлено. Меню дітей збалансоване, відповідає калькуляційним картам. Медичні сестри старші з метою забезпечення вимог щодо виконання натуральних норм харчування для дітей різного віку, щоденно складають 2 меню-розклади – для садових та груп раннього віку.

Для забезпечення збалансованості у дитячому харчуванні білків, жирів і вуглеводів медичними сестрами проводиться підрахунок 1 раз в місяць калорійності, перспективне меню складалося на 10 днів і проводилася необхідна корекція. Основні страви з таких продуктів як м’ясо, риба, сир та супи протягом 10 днів місяця – не повторюються.

Ціна меню з вересня по грудень 2021 року в групах раннього віку складала 24 грн., у садових групах – 35 грн., це дало змогу виконати натуральні норми харчування за рік у групах раннього віку на 86%, що на 7% менше, ніж у 2020 році, а в садових – на 78%, що на 5% більше, ніж 2020 року.

Проте, уже в січні 2021 року заклад перейшов на впровадження нового меню відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». В раціоні дітей значно збільшилася кількість курячого м’яса, овочів, фруктів, круп, в той же час зменшилася кількість солі, цукру, мучних виробів.

Відповідно із січня 2022 року зросла і ціна одного дітодня, яка відповідно склала у групах раннього та молодшого віку – 32 грн., у групах середнього та старшого віку  –  42 грн.

Постійно на контролі дирекції перебувало питання цін за якими завозились продукти. Чітко відстежувалось, щоб ціни, запропоновані підприємцями не перевищували середніх моніторингових цін.

З метою забезпечення санітарних норм щодо зберігання та реалізації продуктів, закладки їх у меню, протягом року була налагоджена тісна співпраця між вихователями, батьками та сестрами медичними. Проводилось опитування батьків, щодо відвідування їхніми дітьми ЗДО на наступний день.

Поряд з цим всі зусилля дирекції та медичного персоналу закладу були направлені на те, щоб максимально можливо діти споживали основні продукти, тому виконання норм за 2021р. склало:

 

  Ранній вік Дошкільний вік
М’ясо 89% 82%
Риба 85% 73%
Сир м’який 90% 83%
Сир твердий 60% 59%
Молоко 72% 87%
Сметана 93% 79%
Яйця 93% 79%
Овочі 78% 86%
Фрукти 78% 40%
Крупи 97% 89%
Масло 97% 95%

 

Споживання  основних продуктів за січень-лютий 2022 року відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» склало:

 

  Від 2-4 років Від 4-6(7)років
Куряче філе

М’ясо( ялов./свинина)

95%

95%

104%

83%

Риба 78% 91%
Сир м’який 59% 55%
Сир твердий 83% 76%
Молоко 113% 103%
Сметана 89% 82%
Яйця 70% 74%
Овочі 105% 104%
Фрукти 80% 78%
Крупи 117% 119%
Масло 95% 92%

 

 

Дітям пільгових категорій була надана пільга в оплаті за харчування, а саме: станом на січень 2022 р.: 16 дітей з малозабезпечених сімей та 7 дітей учасників АТО харчувались безкоштовно, 23 дитини з багатодітних сімей користувалися  50% пільгою за харчування.

Крім цього, безкоштовним харчуванням були забезпечені 13 дітей логопедичної групи та 9 дітей групи ЗПР.

Для забезпечення оптимальних умов в організації харчування дітей в закладі протягом року діяла Рада з харчування, яка здійснювала свою діяльність відповідно до річного плану роботи.

Слід відзначити, що протягом 2021-2022н. року заклад працював в умовах адаптивного карантину у зв’язку із коронавірусною хворобою COVID-19. Тому значна увага приділялася медичним персоналом питанню дотримання протиепідемічних вимог. Щоденно проводилась обробка поверхонь деззасобами, дезінфекція посуду та обладнання.

Стан матеріально-технічного забезпечення харчоблоку задовільний. Кухонне обладнання у достатній кількості, проте потребує оновлення. До нового  2021-2022 н. року було придбано нову морозильну шафу у комору – 10590,00 грн., придбано посуд на групи та харчоблок на суму – 3999,00 грн., проведено заміну підлогової плитки в допоміжних приміщеннях харчоблоку.

Педагоги постійно формують у дітей трудові та культурно-гігієнічні навички, вивчають правила поведінки за столом, вчать користуватись столовими приборами.

 

Кошти, витрачені на харчування (по категоріях)

з 1 вересня 2021 року по 23 лютого 2022 року

 

По загальному фонду – 311 138,94 грн.

З них:

·         пільга 50% (багатодітні) – 39 189,20 грн.;

·         пільга 100% – 122 104,00 грн., а саме:

–       АТО – 18854,00 грн.;

–       Спеціальні групи – 55944,00 грн.;

–       Малозабезпечені – 45354,00 грн.;

–       Внутрішньопереміщені – 1952,00 грн.

Без пільги – 149845,74 грн.

По спеціальному фонду –

294 617,90 грн.

 

 

  • Медична робота

 

Організацію медичної роботи в закладі здійснюють сестри медичні старші Шмігіль Х.М. та Бойчук В.З. Головним завданням є дотримання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму в приміщенні та на території закладу, проведення оздоровчо-профілактичної роботи, організація харчування дітей. Медичне обладнання та інструментарій представлені у достатньому обсязі. Належним чином була оформлена обов’язкова документація, своєчасно складалися плани роботи і звіти. Розробилися заходи по дотриманню протиепідемічних заходів; контролювався стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та їх загартування; здійснювались антропометричні виміри в садових групах ЗДО – щоквартально, в групах раннього віку – щомісячно, перевірка постави, огляд на педикульоз один раз на 10 днів.

Удосконаленню системи фізичного виховання в закладі сприяє чіткий та систематичний медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком та руховою активністю вихованців.

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту» наказу МОЗ України №432/496 від 30.08.2005 року «Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному закладі» директором ЗДО Іриною Дем’янчук та сестрами медичними старшими Валентиною Бойчук,  Христиною Шмігіль був проведений моніторинг стану здоров’я дітей за 2021 рік. З цією метою проаналізовано відвідування дітьми ЗДО протягом року, організація лікувально-профілактичної роботи, санітарно-освітня робота з персоналом, просвітницька робота серед батьків та визначено коефіцієнт захворюваності і індекс здоров’я дошкільнят.

Показник рівня захворюваності дітей значно зріз у 2021 році, з 31 випадку у 2020 р. – до 206 випадків у 2021 р. Відповідно зросла і кількість пропусків по хворобі – 2079, що на 87% більше, ніж у 2020 р.

На 88% зросли пропуски по хворобі на одну дитину (із 1,1 випадку у 2020 р. до 9,3 – у 2021 р.).

Відповідно до цього різко знизився індекс здоров’я дітей: за 2021 рік він склав 8%, що на 79% менше, ніж у 2020 р. Це пояснюється тим, що протягом року в державі зберігалася напружена епідемічна ситуація щодо захворювання на COVID-19. Багато дітей перехворіло на простудні захворювання, а також на відміну від 2020 року, у 2021 році в ЗДО був зареєстрований 1 випадок захворювання вихованця групи 08 на COVID-19. Найбільшу у 2021 році зросла захворюваність на ГРЗ, бронхіт, інші захворювання. Зареєстровано 7 випадків захворювання на трахеобронхіт, яких не було у 2020 році.

 

№ з/п Назва хвороби Всього
2020 2021
1. ГРЗ 2 50
2. Грип
3. Пневмонія
4. Бронхіт 3 30
5. Трахеобронхіт 7
6. Фарингіт 3 7
7. Інші захворювання 3 98
8. Ентероколіт
9. В/віспа 20 14
10. Скарлатина
11. Кір
12. Всього захворювань 31 206

 

Проте, у 2021 році знизилась захворюваність на вітряну віспу – на 41%, та не виявлено інших інфекційних хворіб, які притаманні дитячому віку (кір, скарлатина, тощо).

Найбільше простудних захворювань виявлено в осінній період:

  • вересень – 40 випадків;
  • жовтень – 17 випадків;
  • листопад – 18 випадків;
  • грудень – 7 випадків.

Інфекційні захворювання зареєстровані в:

  • листопаді – 7 випадків.

Аналізуючи захворювання по групах, найбільше з них було виявлено в ІІ молодшій групі «Зернятко» та в середніх «Веселка», «Ромашка», найменше захворювання – у старших групах «Гніздечко» та «Сонечко».

У 2021-2022 н р. не виявлено захворювань на ентероколіт. Що пояснюється хорошою роботою з організації харчування та просвітницькою роботою з батьками.

На Д-обліку знаходилось 57 дітей.

Позитивним є  те, що протягом року в закладі на COVID-19 захворіла тільки 1 дитина, проте у 2022р. працівників захворіло – 10 чоловік.

Всі працівники закладу 100% пройшли повний курс вакцинації від COVID-19.

  • Охорона праці та безпека життєдіяльності дітей

 

Організація роботи з охорони праці в закладі проводиться відповідно до Закону України «Про охорону праці», «положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», що визначають єдину систему організації роботи з охорони праці. На підставі нормативних документів адміністрація закладу планує заходи щодо охорони здоров’я учасників освітнього процесу за напрямками:

  • охорона праці та безпека життєдіяльності;
  • пожежна безпека;
  • дитячий травматизм.

Протягом року питання охорони праці перебувало на постійному контролі дирекції закладу.

Встановлено, що у 2021 році не зареєстровано випадків виробничого травматизму дітей та працівників закладу.

Налагоджено роботу адміністративно-громадського контролю.

Комісія з охорони праці провела:

  • перевірку готовності будівель і споруд ЗДО до початку 2021–2022 н.р. (наказ №01-05/35 від 25.08.2021 року);
  • перевірку стану огорож, опор ГЕП, колодязів, інженерних мереж;
  • обстеження готовності теплового господарства до опалювального періоду 2021 – 2022 н.р.;
  • обстеження закріплення спортивного та ігрового інвентаря.

В закладі створена комісія з охорони праці та пожежна комісія.

Раз у квартал проводилися повторні інструктажі з кухарями та сторожами, з іншими категоріями працівників – раз у півріччя.

У грудні  2021 року відповідальна за пожежну безпеку в ЗДО завгосп Пікуляк Н.С. пройшла навчання та перевірку знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів.

В закладі призначені відповідальні особи за ОП, пожежну безпеку, збереження життя і здоров’я дітей (наказ №01-05/40 від 31.08.2021 р.).

Видано наказ: «Про організацію роботи з ОП та безпеки життєдіяльності дітей в ЗДО» №01-05/42 від 31.08.2021 р.

У вересні 2021 року проведено навчання працівників ЗДО певних категорій з питань електробезпеки.

Питання пожежної безпеки перебувало на постійному контролі дирекції закладу. В закладі створена добровільна пожежна дружина (наказ №01-05/49 від 01.09.2021 р.), призначені відповідальні за протипожежний стан (наказ №01-05/57 від 03.09.2021 р.). Видано наказ та проведено повторний інструктаж   з дотримання правил протипожежної безпеки під час святкування Новорічно-Різдвяних свят (наказ №01-05/77 від 13.12.2021 р.).

Значна увага в закладі приділяється питанню формування у вихованців правил безпечної поведінки, з цією метою проводяться «Тижні безпеки», на яких діти мають можливість набувати практичні навички. В кожній групі оформлені матеріали для дітей та батьків з даного питання. Питання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму ЗДО та дотримання ТБ перебуває на постійному контролі дирекції закладу та розглядається на оперативних нарадах при керівнику.

Комісією з ОП проведено перевірку виконання угоди між адміністрацією ЗДО та ПК з питань забезпечення охорони праці працівників закладу. В результаті перевірки було встановлено, що у 2021 році в ЗДО, було придбано морозильну шафу, бойлер – на суму 13 390 грн.

Виділено:

  • на медикаменти – 1 110,00 грн.;
  • на миючі, дезінфікуючі засоби та господарські – 16 592,10 грн.;
  • на канцтовари та іграшки – 2 372,08 грн.

З метою дотримання вимог пожежної безпеки в ЗДО було замінено трансформатор (1 570,00 грн.), замінено електролічильник (1 640,00), придбано 4 лампи пожежного виходу  (2 425,00 грн.). Всього електротоварів на суму  5 635,00 грн.

З метою забезпечення охорони праці і безпеки життєдіяльності  на території ЗДО було проведено формову обрізку дерев – на загальну суму 7 291,20 грн.

Проведено капітальний ремонт підлоги фізкультурної зали та медичного блоку, замінено 14 дверей – на загальну суму 217 527,06 грн. та проведено поточний ремонт системи опалення – 63 094,00 грн.

  • Організація роботи із звернення громадян

 

На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказу Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 року №158 від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про виконання Указу Президента України» та відповідного розпорядження голови облдержадміністрації від 13.03.2008 року №124 «Про здійснення контролю за дотриманням законодавства про звернення громадян» в закладі проводиться необхідна робота із питань дотримання законодавства про звернення громадян.

В ЗДО здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень, а саме:

  • затверджено графік особистого прийому громадян директором закладу та спеціалістами дитячого садка;
  • щоденно надаються роз’яснення, консультації для батьків вихователями груп;
  • інтерв’ю із залученням ЗМІ міста, висвітлення у місцевій пресі;
  • висвітлення інформації про ЗДО на офіційних сайтах управління освіти, власному сайті ЗДО та на сторінці Facebook.

Постійно проводились усні прийоми громадян, на яких давались кваліфіковані відповіді та роз’яснення. Всього надійшло 109 усних звернень.

Кадрові питання стосувались:

  • влаштування на роботу –  12 звернень;
  • видачі довідок про місце роботи та відвідування дітьми ЗДО – 8 звернень

Питання охорони прав дітей – щодо взяття дітей на облік та влаштування в ЗДО – 87 звернень.

З питань організації освітнього процесу  – 2 звернення щодо переведення дітей в іншу групу.

Всі порушені питання розглянуто вчасно та надані відповіді.

У вересні 2021 року наказом директора по ЗДО (№01-04/60 від 03.09.2021 р.) була затверджена нова Інструкція з діловодства та призначені відповідальні особи за ведення ділової та фінансової документації.

Нова інструкція з діловодства була розроблена відповідно до Державної уніфікованої системи документації ДСТУ 4163:2020 від 01.09.2021 року.

Вся ділова документація в закладі ведеться виключно українською мовою. Протягом року питання ведення документації відповідальними працівниками перебувало на постійному контролі дирекції закладу.

 

6.5. Організація роботи закладу в період воєнного стану

 

У зв’язку із  введенням в Україну воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022, Указу Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 « Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»,  з 24 лютого 2022 року в закладі було припинено освітній процес. Наказом управління освіти Калуської міської ради від 01.04.2022 №49 « Про визначення закладів освіти для внутрішньо переміщених осіб, військовослужбовців, добровільних формувань Калуської міської територіальної громади, утворених відповідно до законодавства України» – заклад був визначений відповідальним за розміщення внутрішньо переміщених осіб. Для їх проживання було виділено 4 групи першого поверху.

За період з 07 березня по 23 травня 2022 року в закладі проживало 120 внутрішньо переміщених осіб, серед яких були діти як дошкільного, шкільного віку, а також немовлята.

З метою збереження майна та будівель закладу, а також надання допомоги внутрішньо-переміщеним особам, які проживали в ЗДО, організації їх евакуації та евакуації мешканців  міста в підвальне приміщення під час повітряної тривоги, підтримання санітарно-гігієнічного стану приміщень та території – бажаючі працівники МОП були залишені на роботі, а також для організації освітньо-розвивальної роботи з дітьми ВПО – 4 педагоги. Всім решта працівникам – оголошено простій.

Для покращення умов проживання ВПО в закладі різними волонтерськими та громадськими організаціями надавалася гуманітарна допомога у вигляді продуктів харчування, миючих та дизінфікуючих засобів, засобів гігієни, побутової техніки тощо. Для видачі ВПО гуманітарної допомоги в ЗДО була створена комісія, яка актами засвідчувала видачу такої допомоги. Так база дошкільного закладу поповнилась пральною та сушильною машинами, подушками – 20 шт, рушниками – 30 шт., електрочайниками – 2 шт, мікрохвильовкою – 1 шт., сковорідками – 2 шт., набором каструль – 2 шт.

 

6.6. Видатки по бюджету та зміцнення матеріально-технічної бази

Значна увага протягом року приділялася питанню збереження, зміцнення та розвитку матеріально-технічної бази ЗДО. Для забезпечення потреб дітей гнучко, варіативно використовувати розвивальний простір, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами, вихователі постійно трансформують оснащення осередків розвитку: ігрові зони, осередки самостійності художньої діяльності, книги, природи, розвиваючих ігор, чергових тощо.

 

 

Видатки по бюджету ЗДО (ясел-садка) «Червона шапочка»

з 1 червня 2021 по 31 травня 2022 н.р.

 

Загальний фонд 8 441 796,04
Спеціальний фонд 294 799,98
Всього 8 736 596,02

 

Аналіз бюджету з 1 червня 2020 по 31 травня 2021 н.р.

 

Заробітна плата 6 132 772,24
Нарахування на оплату праці 1 359 097,66
Матеріали і обладнання 79 825,30
Харчування 311 138,94
Оплата послуг, крім комунальних (послуги дератизації, послуги інтернету, зв’язку, заправка картриджу, поточний ремонт) 29 336,03
Оплата теплопостачання 250 813,30
Оплата водопостачання і водовідведення 36 573,43
Оплата електроенергії 220 288,94
Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг (вивезення та захоронення ТВП) 7 330,20
Медикаменти та медичне обладнання 2 985,00
Інші поточні видатки (навчання з сертифік. – КЕКВ 2282) 2 835,00
Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 10 590
Капітальний ремонт інших об’єктів 217 527,06

 

Звіт про використання бюджетних коштів ЗДО «Червона шапочка»

з 1 червня 2021 року по 31 травня 2022 року

 

Капітальний ремонт 217527,06- капітальний ремонт підлоги, медичний блок, кабінет психолога, спортзал, замінено 12 дверей
Поточний ремонт та будматеріали 16516,40 Поставлено плитку на підлозі у кухні, ремонт медичного блоку, коридору, кабінет психолога, музичного керівника, ремонт груп «Віночок» «Зернятко» «Ромашка». Замінено двері в музичному залі. Замінено унітаз група «Ромашка»
Господарські та миючі товари 33450,00   Електролічильник, трансформатор, змішувачі, електротовари
Посуд 3999,00 Тарілки, кружки, кухонне приладдя
Унаочнення , канцтовари 12184,60  Ігровий матеріал, ділова  документація, канцтовари
Технологічне обладнання 10590,00 Морозильна камера
Медикаменти та медичне обладнання 2459,00 Медикаменти, дезінфікуючі
М’який інвентар 23125,00 постільна білизна, ковдри дитячі
Спонсорська допомога(благодійна) 24635,80 сушильна машина, подушки, рушники махрові

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

НАША АДРЕСА

м. Калуш,

вул. Січових Стрільців,31

Івано-Франківської області, 77300

тел. (03472) 6-63-89

Email: shapochka31@i.ua

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
ПОГОДА
Погода
Статистика відвідувань:
1 користувачів переглядають сайт
Користувачі: 1 відвідувач
Електронна реєстрація дітей в ЗДО