Звіт керівника перед громадськістю за 2022 – 2023 н.р.

На виконання Національної доктрини розвитку освіти, п. 3 наказу Міністерства освіти і науки від 23.03.2005 № 178 «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю», ст.30 Закону України «Про освіту», Положення про заклад дошкільної освіти, з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації я, Дем’янчук Ірина Олексіївна, директор закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Червона шапочка», освіта повна вища педагогічна, педагогічний стаж 26 років, звітую про основні напрямки діяльності закладу за 2022-2023 навчальний рік.

Я, як керівник, здійснюю керівництво і контроль за діяльністю закладу, дію від імені закладу дошкільної освіти, представляю його в державних та інших органах, установах та організаціях, забезпечую реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківської громадськості, дію відповідно до Статуту закладу та в межах своєї компетенції.

 

  1. Нормативна база

 

Протягом 2022-2023 навчального року робота закладу була направлена на створення необхідних умов для збереження життя та зміцнення здоров’я дітей, налагодження тісної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу з метою системного формування особистого досвіду. Заклад діє відповідно до:

  • Конституції України;
  • Базового компоненту дошкільної освіти (наказ МОН від 12.01.2021 №33);
  • Законів України:

«Про освіту»;

«Про дошкільну освіту»;

«Про охорону дитинства»;

  • Положення про дошкільний навчальний заклад, затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. №305, в редакції Постанови Кабміну від 27.01.2021 р. №86;
  • Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів;
  • Постанови Кабміну від 24.03.2021 р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування в закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»;
  • Положення про атестацію педагогічних працівників (наказ МОН України від 09.09.2022 р. №805) тощо;
  • Листів МОН:

Порядок організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти (постанова КМУ від 10.04.2019 №530);

Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти (лист МОН від 25.06.2020 №1/9-348);

Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (постанова КМУ від 21.08.2019 №800);

Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні (від 02.04.2022 р. №1/3845-22);

Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб (від 17.03.2022 р. №1/3475-22);

Щодо комунікації з дітьми дошкільного віку з родин учасників ООС/АТО, внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками (від 12.12.2019 р. №1/9-766);

  • Колективного договору між адміністрацією, профспілковим комітетом та трудовим колективом;
  • Правил внутрішнього розпорядку, посадових інструкцій;
  • Статуту закладу;
  • Плану роботи закладу дошкільної освіти (ясел-садка) «Червона шапочка» на 2022-2023 н.р.;
  • Освітньої програми закладу;
  • Постанов державного санітарного лікаря України, щодо організації роботи закладів освіти в період адаптивного карантину;
  • Іншими нормативними документами.

Засновником і власником закладу дошкільної освіти є Калуська міська рада, яка здійснює фінансування закладу, його матеріально-технічне забезпечення, забезпечує його господарське  обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.

 

  1. Паспорт закладу дошкільної освіти

 

Заклад освіти Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Червона шапочка»

Власність – комунальна

Контакти закладу дошкільної освіти 77300, івано-Франківська обл.., місто Калуш, вул. Січових Стрільців, 31

тел. (03472)6-63-89

Email: shapochka3131@gmail.com

Тип закладу дошкільної освіти комбінованого типу
Прізвище, ім’я, по-батькові керівника Дем’янчук Ірина Олексіївна
Рік побудови 1973
Проектна потужність 210
Мова українська
Режим роботи закладу 10,5 годинним перебування

початок роботи – 7.30 год., кінець роботи – 18.00 год.

заклад працює за 5-денним режимом роботи

(субота, неділя, святкові – вихідні)

Спеціальні групи 1 логопедична група

1 – група для дітей з ЗПР

Додаткові освітні послуги англійська мова

 

Групові приміщення забезпечені необхідними меблями та ігровим обладнанням. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей та відповідає їх віковим особливостям. Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

  • музична зала;
  • фізкультурний зал;
  • методичний та медичний кабінети;
  • педагогічний кабінет;
  • прогулянкові майданчики для кожної вікової групи з павільйонами;
  • 2 спортивні майданчики;
  • сучасний ігровий майданчик.

 

  1. Мережа закладу

 

В дошкільному закладі діє 11 груп, з них:

  • раннього віку – 2 групи;
  • дошкільних – 9 груп, зокрема:
  • 2 – старші;
  • 3 – середні;
  • 2 – молодші;
  • 1 – логопедична група;
  • 1 – для дітей з ЗПР

 

Списковий склад – 180 дітей

 

  1. Кадрове забезпечення

 

Трудовий колектив закладу складає 65 осіб, з них:

  • педагогів – 31
  • медичних працівників – 2
  • обслуговуючого персоналу – 32

 

Кількісний склад

 

Всього педпраців-ників З них Всього

медич-них

праців-ників

З них
директор вихователь-методист вихователі керівники музичні практичний психолог вчитель-дефектолог інструктор з фізкультури керівник гуртка (хореограф) вчитель-логопед   медичні сестри лікарі дієтсестри
33 1 1 20 3 1 1 1 1 2 2 2

 

Якісний склад

 

З них Стаж педагогічної роботи Кількість пенсіонерів
Повна вища освіта Базова вища освіта (бакалавр) Неповна вища до 3 років до 8 років до 15 років до 20 років до 25 років більше
Педагогічна фахова

(дошкільна освіта)

Педагогічна

(інші спеціальності)

Педагогічна фахова (дошкільна освіта) Педагогічна (інші спеціальності) Педагогічна фахова (дошкільна освіта) Педагогічна (інші спеціальності)
Вища категорія І категорія ІІ категорія Спеціаліст Вища категорія І категорія ІІ категорія Спеціаліст
3 3 3 4 3 3 1 6 4 4 4 1 3 6 13 6

 

 

  1. Організація освітнього процесу та

методична робота ЗДО (ясел-садка) «Червона шапочка»

 

Методична робота в закладі організовувалася відповідно до Законів України «Про освіту»,  «Про дошкільну освіту», Базового компонента дошкільної освіти, річного плану роботи, чинних програм, інструктивно-методичних матеріалів і була направлена на реалізацію єдиної науково-методичної теми: «Налагодження тісної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу з метою системного формування особистого досвіду дитини».

Освітній процес у ЗДО тривав: з 05 вересня 2022 року до 31 травня 2023 року. За навчальний рік було проведено чотири засідання педагогічних рад, які відзначались актуальністю, науковістю та доцільністю тематики, що відповідала ключовим завданням на навчальний рік.

Освітня робота в закладі була організована відповідно до освітньої програми та спрямована на вирішення основних завдань:

  • консолідація зусиль педагогів і батьків у роботі з національно-патріотичного виховання;
  • реалізація діяльнісного підходу в пізнанні дітьми навколишнього світу через STREAM-освіту;
  • стимулювання та мотивація позитивної взаємодії з дітьми під час ігрової діяльності

В освітньому процесі закладу зміст інваріантної складової оновленого Базового компоненту дошкільної освіти забезпечувався згідно чинної комплексної програми «Українське дошкілля». А варіативна складова реалізувалася через парціальні програми: «Казкова фізкультура», «Дитяча хореографія», «Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку», «Дитина у світі дорожнього руху», «Духовно-моральне виховання дітей дошкільного віку на християнських цінностях».

В ЗДО діяла різноступенева структура методичної роботи, яка побудована на аналізі кадрового складу педагогічного колективу і дозволяє максимально використовувати їх сильні сторони.

Ефективною формою методичної роботи було проведення колективних переглядів різних форм освітньої діяльності з дітьми відповідно до поставлених завдань на навчальний рік. На високому та достатньому методичних рівнях були проведені такі відкриті перегляди освітнього процесу:

  • інтегроване заняття до Дня української писемності та мови «Мова рідна, слово рідне» в групі середнього дошкільного віку №07 (вихователь Куцела О.О.);
  • заняття з дитячого експериментування за STREAM-технологією:
  • з дітьми молодшого дошкільного віку в групі №03 «Досліджуємо оці дуже різні камінці» (вихователь Поташник Н.М.);
  • з дітьми логопедичної групи «Світять весело в пітьмі ліхтарики й ліхтарі» (вихователь Гонська О.В.);
  • з дітьми середнього дошкільного віку в групі №06 «Про корисні апельсини – насолоду кожної дитини» (вихователь Стус М.І.);
  • заняття з розвитку мовлення з використанням інноваційних прийомів з дітьми молодшого дошкільного віку в групі №03 «Подорож з Колобком» (вихователь Гамуляк Л.М.);
  • заняття з сенсорно-пізнавального розвитку з дітьми групи раннього віку №01 «Мишенятка і сир» (вихователь Чолоцька О.Т.);
  • фізкультурна квест-розвага з дітьми старшого дошкільного віку «Запалюємо зірки для святого Миколая» (інструктор з фізкультури Стефанюк К.В.).

На належному рівні планувались і проводились методичні заходи з педагогами:

  • коучинг «Патріотичне виховання: як зробити дієвим» (вихователь Чолоцька О.Т.);
  • теоретичний семінар «STREAM-освіта як інноваційний підхід до формування базових компетенцій дошкільників» (вихователь Луців Н.Б.);
  • практикум «Освітні ситуації – дослідження в різних вікових групах» (вихователь-методист Бучацька Ю.О.);
  • практикум «Шикування і перешикування з дітьми усіх груп» (інструктор з фізкультури Стефанюк К.В.);
  • тренінг «Секрети виховання щасливої дитини» (практичний психолог Мезенцева Т.Г.);
  • консультації: «Методи і прийоми формування у дітей відчуття приналежності до своєї країни» (вихователь Кузевич О.І.), «Етапи експериментально-дослідницької діяльності з дошкільниками» (вихователь Куйбіда Т.О.).

Робота із здібними дітьми організовувалась через гуртки:

  • «Економічні сходинки» (вихователь Музика О.М.);
  • «Казкарик» (керівник музичний Бобровська О.А.);
  • «Здоров’ячок» (інструктор з фізкультури Стефанюк К.В.);
  • «Веселі каблучки» (хореограф Митько О.В.);
  • «Пізнайко» (вихователь Держко Н.Р.).

На високому методичному рівні проведено конкурс-огляд «Кращий національно-патріотичний осередок».

Упродовж навчального року організовано три Тижні безпеки життєдіяльності «Бережімо себе, діти!»: осінній (24-28.10.2022 р.), зимовий (23-27.01.2023 р.), весняний (24-28.04.2023 р.).

Продовжувались заняття з дітьми дошкільного віку по вивченню англійської мови під керівництвом вчителя англійської мови Малиневич А.В.

Атестовано слідуючих педагогів: Гамуляк Л.М., Куцелу О.О., Стус М.І., Стефанюк К.В., Чолоцьку О.Т., Лівшиць Г.М. Курси підвищення кваліфікації при Івано-Франківському ОІППО згідно плану пройшли дистанційно: Гриців Л.М., Коцар О.З., Гамуляк Л.М., Мезенцева Т.Г., Лівшиць Г.М., Дем’янчук О.І., очно: Держко Н.Р., Куйбіда Т.О., Філевич У.М., Андріїв Х.В. Крім того, всі педагоги займались самоосвітою. Молоді педагоги були закріплені за досвідченими наставниками та відвідували школу молодого вихователя «Сходинки майстерності» (керівник Чолоцька О.Т.).

В зв’язку з адаптивним карантином робота з батьками в основному здійснювалась дистанційно, через viber-групи та індивідуально. Батьківські збори проводились дистанційно та на території ЗДО на відкритому повітрі з дотриманням всіх протиепідемічних заходів, бесіди, консультації проводились індивідуально, свята та розваги без участі батьків. Запити на побажання батьків вивчались через анкетування.

Крім того, важливим інформаційно-просвітницьким джерелом для батьківської громадськості є сайт ЗДО та сторінка Facebook у мережі інтернет, на якому кожен бажаючий може ознайомитись з цікавими подіями в житті вихованців закладу, рекомендаціями спеціалістів, станом розвивального середовища.

Вирішити питання психологічного комфорту дітей та членів колективу в ЗДО сприяла практичний психолог Мезенцева Т.Г. Нею було проведено: діагностику емоційного стану дітей (в рамках контролю за адаптацією), групові та індивідуальні психокорекційні заняття для дітей з проблемами в особистісній та пізнавальній сферах, тренінг з педагогами, бесіди та консультації з батьками.

Значна увага практичним психологом приділялася питанню психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (логопедична група та група для дітей з ЗПР), а також питанню психологічної готовності дітей до школи.

Організація роботи груп спеціального призначення (логопедична та група для дітей з ЗПР) була направлена на співпрацю в досягненні результату всіх служб та спеціалістів закладу: вихователів, вчителів-логопедів, вчителя-дефектолога, практичного психолога.

Основними завданнями роботи вчителів-логопедів було:

  • своєчасне виявлення порушень розвитку мовлення вихованців;
  • визначення їх характеру та складності;
  • виправлення даних порушень;
  • розповсюдження певних знань з логопедії серед батьків та педагогів.

Вчителі-логопеди Гриців Л.М., Коцар О.З. працювали над подоланням дефектів звуковимови у дітей, створенням умов для формування правильного мовленнєвого розвитку дошкільників.

Основними завданнями корекційно-розвивальної роботи вчителя-дефектолога Лівшиць Г.М. та вихователів є оволодіння дітьми групи ЗПР різноманітними знаннями з предметного світу, життєдіяльності людини в природному довкіллі, художньо-продуктивної діяльності, сенсорно-пізнавального розвитку, формування основ духовно-моральних якостей. Вміння добирати такі види завдань, що максимально стимулюватимуть активність дитини, шукати індивідуальний підхід, надавати індивідуальну допомогу,  проводити динамічне спостереження за успіхами кожної дитини. Під час навчання звертати увагу на стан різних аспектів її психічної діяльності, проводити індивідуальні заняття, використовувати на заняттях різноманітні види практичної діяльності.

Освітній процес в даній групі відбувався за програмою «Віконечко».

Важливим у 2022-2023 н.р. було і залишається виховання здорової та гармонійно розвиненої особистості. Умовами ціннісного розвитку дитини є використання в закладі дошкільної освіти нових педагогічних технологій, інноваційних підходів, здоров’язабезпечуючих та здоров’яформуючих технологій, які реалізуються комплексно через створення безпечного розвивального середовища, екологічно-сприятливого життєвого простору, повноцінного медичного обслуговування, харчування, оптимізацію рухового режиму, системного підходу до формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації відносно здорового способу життя, дотримання гармонійних взаємин між дітьми та педагогами. Основою системи фізичного виховання в ЗДО є руховий режим як сукупність різних засобів і організаційних форм роботи. У режимі дня закладу витримані в часі і вимогах щоденні фізкультурні заняття у залі та на свіжому повітрі. Відповідно до вимог освітніх програм достатньо часу відводилось бігу, лазінню, підлізанню, метанню, стрибкам, вправам на рівновагу. Слід відмітити, що поряд із стандартним спортивним обладнанням вихователі використовували посібники, виготовлені власноруч та з допомогою батьків. Постійно здійснювався медико-педагогічний контроль з боку сестер медичних старших, вихователя-методиста.

Протягом року в ЗДО проводилися всі необхідні управлінські заходи щодо забезпечення та створення безпечних умов організації освітнього процесу:

  • контроль за виконанням санітарно-гігієнічних норм працівниками закладу на всіх ділянках;
  • контроль за дотриманням протиепідемічних заходів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19);
  • контроль за дотриманням вимог під час повітряних тривог та перебуванням дітей в укритті;
  • контроль динаміки розвитку та стану здоров’я кожної дитини;
  • антропометричні виміри в садових групах ЗДО – 2 рази на рік, в групах раннього віку – щомісячно;
  • медико-педагогічний контроль за станом здоров’я дітей.

 

  1. Управлінська діяльність

 

  • Організація харчування у ЗДО

 

Харчування дітей у ЗДО здійснюється відповідно до нормативно-правових актів, а саме: Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОЗ та МОН України від 17.04.2006 р. за №298/227, Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», листа Міністерства освіти і науки України від 21.06.2007р. №1/9-394 «Про здійснення контролю за організацією харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», листа Міністерства освіти і науки України від 18.12.2008 р. №1/9-795 «Про вжиття заходів щодо запобігання харчових отруєнь».

Організація харчування в закладі відбувається відповідно до затверджених процедур на принципах HACCP.

Робочою групою НАССР у складі 5 чоловік ведеться відповідна документація, проводиться контроль критичних точок.

Протягом року на постійному контролі дирекції закладу перебувають питання:

  • виконання натуральних норм харчування;
  • технологія приготування страв;
  • дотримання норм порцій та режим харчування дітей;
  • якість продуктів харчування та наявність супровідних документів на них;
  • термін реалізації продуктів, умови їх зберігання та товарне сусідство;
  • організація роботи харчоблоку;
  • дотримання санітарно-гігієнічних вимог;
  • виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей.

В ЗДО організовано триразовий режим харчування.

Відповідно до штатного розпису заклад дошкільної освіти повністю укомплектовано працівниками, які забезпечують організацію харчування дітей.

Продукти харчування в заклад постачаються відповідно до укладених договорів. Всього у 2023 році було укладено 15 договорів: на хліб, овочі, картоплю, молочну продукцію, рибу, яйця, м’ясо, бакалію, крупи, сир твердий, морожені ягоди і овочі.

Продукти харчування і продовольча сировина постачаються регулярно та в повному обсязі відповідно до заявок, які складає комірник. Зберігаються продукти в коморі та в овочевій кладові. І харчоблок і комори відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Вони оснащені необхідним обладнанням, стелажами, посудом, меблями, які промарковані згідно вимог НАССР. При прийомі продуктів комірник перевіряє якісні посвідчення та сертифікати відповідності на них. Всі продукти харчування і сировина облікуються в журналі складського обліку. Відповідальність за прийом, видачу та їх зберігання несе комірник. В закладі створена комісія з харчування та бракеражна комісія, які систематично, раз в тиждень, перевіряють умови зберігання продуктів, терміни їх реалізації, дотримання технології приготування страв, дотримання санітарно- гігієнічних вимог тощо.

Видача готових страв на групи здійснюється відповідно до графіка видачі їжі.

При вивченні держпродспоживслужбою стану організації харчування дітей в ЗДО порушень в закладі не виявлено. Меню дітей збалансоване, відповідає калькуляційним картам. Медичні сестри старші з метою забезпечення вимог щодо виконання натуральних норм харчування для дітей різного віку, щоденно складають 2 меню-розклади – для дітей від 2-4 років та від 5-6 років, відповідно до сезонного меню, яке погоджене з Держпродспоживслужбою.

У 2022 – 2023 навчальному році ціна одного дітодня складала для дітей з 2 – 4 років – 32 грн., для дітей з 5 – 6 років – 42 грн.

Постійно на контролі дирекції перебувало питання цін за якими завозились продукти. Чітко відстежувалось, щоб ціни, запропоновані підприємцями не перевищували середніх моніторингових цін.

З метою забезпечення санітарних норм щодо зберігання та реалізації продуктів, закладки їх у меню, протягом року була налагоджена тісна співпраця між вихователями, батьками та сестрами медичними. Проводилось опитування батьків, щодо відвідування їхніми дітьми ЗДО на наступний день.

Поряд з цим всі зусилля дирекції та медичного персоналу закладу були направлені на те, щоб максимально можливо діти споживали основні продукти. Виконання норм за 4 міс. 2023 р. склало:

 

  2 – 4 р. 5 – 6 р.
Яловичина/свинина 97% 91%
Риба 89% 83%
Сир м’який 89% 87%
Сир твердий 55% 41%
Молоко 76% 70%
Сметана 83% 68%
Яйця 79% 91%
Овочі 87% 85%
Фрукти 73% 71%
Крупи 92% 93%
Масло 97% 97%
Куряче філе 96% 99%

 

Дітям пільгових категорій була надана пільга в оплаті за харчування, а саме: станом на травень 2023 р.: 17 дітей з малозабезпечених сімей та 14 дітей учасників бойових дій, 1 дитина з інвалідністю, 1 дитина загиблого військовослужбовця, 10 дітей – з числа ВПО харчувались безкоштовно; 15 дітей з багатодітних сімей користувалися  50% пільгою за харчування.

Крім цього, безкоштовним харчуванням були забезпечені 15 дітей логопедичної групи та 9 дітей групи ЗПР.

Для забезпечення оптимальних умов в організації харчування дітей в закладі протягом року діяла Рада з харчування, яка здійснювала свою діяльність відповідно до річного плану роботи.

Слід відзначити, що протягом 2022-2023 навчального року заклад працював в умовах адаптивного карантину у зв’язку із коронавірусною хворобою COVID-19. Тому значна увага приділялася медичним персоналом питанню дотримання протиепідемічних вимог. Щоденно проводилась обробка поверхонь деззасобами, дезінфекція посуду та обладнання.

Педагоги постійно формують у дітей трудові та культурно-гігієнічні навички, вивчають правила поведінки за столом, вчать користуватись столовими приборами.

 

Кошти, витрачені на харчування (по категоріях)

з 1 вересня 2022 року по 31 травня 2023 року

 

По загальному фонду – 291 283,97 грн.

З них:

·         пільга 50% (багатодітні) – 17 102,25 грн.;

·         пільга 100% – 238 770,00 грн., а саме:

–       АТО, УБД – 47934,00 грн.;

–       Спеціальні групи – 112266,00 грн.;

–       Малозабезпечені – 42438,00 грн.;

–       ВПО – 36132,00 грн.

Без пільги – 35411,72 грн.

По спеціальному фонду –

453804,32 грн.

 

  • Медична робота

 

Організацію медичної роботи в закладі здійснюють сестри медичні старші Шмігіль Х.М. та Мастило Н.Б. Головним завданням є дотримання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму в приміщенні та на території закладу, проведення оздоровчо-профілактичної роботи, організація харчування дітей. Медичне обладнання та інструментарій представлені у достатньому обсязі. Належним чином була оформлена обов’язкова документація, своєчасно складалися плани роботи і звіти. Розробилися заходи по дотриманню протиепідемічних заходів; контролювався стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми та їх загартування; здійснювались антропометричні виміри в садових групах ЗДО – щоквартально, в групах раннього віку – щомісячно, перевірка постави, огляд на педикульоз один раз на 10 днів.

Удосконаленню системи фізичного виховання в закладі сприяє чіткий та систематичний медико-педагогічний контроль за фізичним розвитком та руховою активністю вихованців.

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту» наказу МОЗ України №432/496 від 30.08.2005 року «Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному закладі» директором ЗДО та сестрами медичними старшими був проведений моніторинг стану здоров’я дітей за 2022 – 2023 навчальний рік. З цією метою проаналізовано відвідування дітьми ЗДО протягом року, організація лікувально-профілактичної роботи, санітарно-освітня робота з персоналом, просвітницька робота серед батьків та визначено коефіцієнт захворюваності і індекс здоров’я дошкільнят.

Показник захворюваності у 2022 – 2023 н.р. склав 160 випадків, всього пропусків по хворобі – 1598, а на одну дитину – 9,1 (при списковому складі 176 дітей).

Відповідно індекс здоров’я дітей у цьому навчальному році склав – 9,1.

У 2022 – 2023 н.р. зберігалася епідемічна ситуація щодо захворювання на COVID – 19. Був зареєстрований 1 випадок захворювання на COVID – 19 вихованки 02 групи та 1 випадок серед працівників садка.

Найбільше у цьому навчальному році зареєстровано захворювань на ГРЗ – 87 випадків (49,3%), і значно збільшилась кількість захворювань на бронхіт – 27 випадків (15,3%)

 

№ з/п Назва хвороби 2022 – 2023 н.р.
випадки %
1. ГРЗ 87 49,3
2. Грип 1 0,6
3. Пневмонія 1 0,6
4. Бронхіт 27 15,3
5. Трахеобронхіт 6 3,4
6. Фарингіт
7. Інші захворювання 34 19,3
8. Ентероколіт
9. В/віспа
10. Скарлатина 3 1,7
11. Кір
12. COVID – 19 1 0,6
13. Всього захворювань 160 90,9

 

Із дитячих інфекційних хворіб зареєстровано захворювання на кір та вітряну віспу, проте виявлено 3 випадки захворювання на скарлатину.

Найбільше простудних захворювань виявлено в міжсезоння та зимові місяці:

  • листопад – 21 випадок;
  • березень – 21 випадок;
  • січень – 19 випадків;
  • лютий – 16 випадків

Це пояснюється тим, що на початку листопада і в кінці березня в закладі ще не було і уже не було опалення з об’єктивних причин.

  • листопаді – 7 випадків.

Аналізуючи захворювання по групах, найбільше з них було виявлено в середній групі «Зернятко» та в старшій групі «Веселка», найменше захворювання – у старшій групі «Ромашка», середній групі «Бджілка».

У 2022-2023 н р. не виявлено захворювань на ентероколіт. Що пояснюється хорошою роботою з організації харчування та просвітницькою роботою з батьками.

На Д-обліку знаходилось 45 дітей.

 

  • Охорона праці та безпека життєдіяльності дітей

 

Організація роботи з охорони праці в закладі проводиться відповідно до Закону України «Про охорону праці», «положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти», що визначають єдину систему організації роботи з охорони праці. На підставі нормативних документів адміністрація закладу планує заходи щодо охорони здоров’я учасників освітнього процесу за напрямками:

  • охорона праці та безпека життєдіяльності;
  • пожежна безпека;
  • дитячий травматизм.

Встановлено, що у 2022 році не зареєстровано випадків виробничого травматизму дітей та працівників закладу.

Протягом 2022 р. питання охорони праці перебувало на постійному контролі адміністрації закладу.

Налагоджено роботу адміністративно-громадського контролю.

В закладі створена комісія з питань охорони праці (наказ №01-05/03 від 04.01.2022) та пожежна комісія (наказ №01-05/04 від 04.01.2022).

Комісія з охорони праці провела:

  • перевірку готовності будівель і споруд ЗДО до початку 2022–2023 н.р. (наказ №01-05/30 від 30.06.2022 року);
  • перевірку стану огорож, опор ГЕП, колодязів, інженерних мереж;
  • обстеження готовності теплового господарства до опалювального періоду 2022 – 2023 н.р.;
  • обстеження закріплення спортивного та ігрового інвентаря.

Раз у квартал проводилися повторні інструктажі з кухарями та сторожами, з іншими категоріями працівників – раз у півріччя.

У січні  2022 року відповідальна за пожежну безпеку в ЗДО завгосп Пікуляк Н.С. пройшла навчання та перевірку знань з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, а в листопаді 2022 року – навчання з питань пожежної безпеки.

У січні 2022 року  проведено навчання новоприбулих працівників з питань ОП, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, гігієни праці, виробничої санітарії, правил дорожнього руху (наказ №01-04/46 від     10.01.2022 р.).

В закладі призначені відповідальні особи за ОП, пожежну безпеку, збереження життя і здоров’я дітей (наказ №01-05/39 від 29.08.2022 р.).

Видано наказ: «Про організацію роботи з ОП та безпеки життєдіяльності дітей в ЗДО» №01-05/41 від 29.08.2022 р.

У серпні 2022 року були переглянуті та затверджені нові інструкції з ОП всіх категорій працівників (наказ №01-04/47 від 15.08.2022). Розроблено та затверджено Програму навчання та Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань ОП в ЗДО (ясел-садку) «Червона шапочка».

Питання пожежної безпеки перебувало на постійному контролі дирекції закладу. В закладі створена добровільна пожежна дружина (наказ №01-05/48 від 29.08.2022 р.), призначені відповідальні за протипожежний стан (наказ №01-05/58 від 01.09.2022 р.). Видано наказ та проведено повторний інструктаж   з дотримання правил протипожежної безпеки під час святкування Новорічно-Різдвяних свят (наказ №01-05/75 від 13.12.2022 р.).

Значна увага в закладі приділяється питанню формування у вихованців правил безпечної поведінки, з цією метою проводяться «Тижні безпеки», на яких діти мають можливість набувати практичні навички. В кожній групі оформлені матеріали для дітей та батьків з даного питання. Питання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму ЗДО та дотримання ТБ перебуває на постійному контролі дирекції закладу та розглядається на оперативних нарадах при керівнику.

У зв’язку із збройною агресією проти України з 24 лютого 2022 року заклад працював в умовах воєнного стану. Для цього в закладі було облаштовано найпростіше укриття. розроблено план-графік виконання робіт по облаштуванню підвального приміщення, як найпростішого укриття. Підписано Акт оцінки об’єкта щодо можливості його використання, як найпростішого укриття. У підвальному приміщенні була проведена побілка стін, замінені вхідні двері, встановлений умивальник, унітаз, сходові поручні, облаштовані місця для сидіння, електромережа захищена плафонами та коробами. Закуплені 3 вогнегасники, аптечки, фонарі, радіоприймач, електроконвектори.

Розроблені та затверджені плани дій вихователів у випадку укриття у приміщення закладу освіти, алгоритм дій працівників під час повітряної тривоги та НС через воєнні дії та евакуації до укриття.

Комісією з ОП проведено перевірку виконання угоди між адміністрацією ЗДО та ПК з питань забезпечення охорони праці працівників закладу. В результаті перевірки було встановлено, що у 2022 році фінансування ЗДО відбувалося згідно 590 Постанови КМ у зв’язку з воєнним станом в Україні.

Виділено:

  • облаштування укриття – 47 487,00 грн.;
  • поточний ремонт системи опалення – 99 670,00 грн.;
  • медикаменти – 2 099,00 грн.;
  • миючі, господарські та дезінфікуючі засоби – 18 211,50 грн.;
  • комп’ютерне обладнання (ноутбук) – 18 500 грн.;
  • електротовари – 21 968,45 грн.;
  • канцтовари – 6 099,65 грн.

Придбано 3 вогнегасники та проведено перезарядку 10 вогнегасників, повірку манометрів і ваг на загальну суму – 4 140,34 грн.

З метою забезпечення охорони праці і безпеки життєдіяльності  на території ЗДО було проведено формову обрізку дерев – на загальну суму 24 375,00 грн.

Замінено 4 дверей – на суму 28 076,00 грн.

 

  • Організація роботи із звернення громадян

 

На виконання плану роботи ЗДО (ясел-садка) «Червона шапочка» на 2022 рік, вимог Конституції України, Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», наказу Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 року №158 від 07.02.2008 р. №109/2008 «Про виконання Указу Президента України» та відповідного розпорядження голови облдержадміністрації від 13.03.2008 року №124 «Про здійснення контролю за дотриманням законодавства про звернення громадян» дирекцією закладу проведено необхідну роботу із питань дотримання законодавства про звернення громадян.

В ЗДО здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень, а саме:

  • затверджено графік особистого прийому громадян директором закладу та спеціалістами дитячого садка;
  • щоденно надаються роз’яснення, консультації для батьків вихователями груп;
  • інтерв’ю із залученням ЗМІ міста, висвітлення у місцевій пресі;
  • висвітлення інформації про ЗДО на офіційних сайтах управління освіти, власному сайті ЗДО та на сторінці Facebook.

Постійно проводились усні прийоми громадян, на яких давались кваліфіковані відповіді та роз’яснення. У 2022 р. надійшло 91 усних звернень.

Кадрові питання стосувались:

  • влаштування на роботу –  18 звернень;
  • видачі довідок про місце роботи та відвідування дітьми ЗДО – 8 звернень

Питання охорони прав дітей – щодо взяття дітей на облік та влаштування в ЗДО – 65 звернень (3 – усні, 62 – електронна реєстрація).

Всі порушені питання розглянуто вчасно та надані відповіді.

У вересні 2022 року наказом директора по ЗДО (№01-04/57 від 07.09.2022 р. «Про організацію ведення документообігу в електронній формі») були внесені зміни до Інструкції з діловодства на час дії воєнного стану в Україні.

Вся ділова документація в закладі ведеться виключно українською мовою. Протягом року питання ведення документації відповідальними працівниками перебувало на постійному контролі дирекції закладу.

 

  • Видатки по бюджету та зміцнення матеріально-технічної бази

 

Значна увага протягом року приділялася питанню збереження, зміцнення та розвитку матеріально-технічної бази ЗДО. Для забезпечення потреб дітей гнучко, варіативно використовувати розвивальний простір, виявляти свої інтереси, займатися улюбленими справами, вихователі постійно трансформують оснащення осередків розвитку: ігрові зони, осередки самостійності художньої діяльності, книги, природи, розвиваючих ігор, чергових тощо.

 

 

Видатки по бюджету ЗДО (ясел-садка) «Червона шапочка»

з 1 червня 2022 по 31 травня 2023 н.р.

 

Загальний фонд

Назва коду Найменування Сума
1 2111 Заробітна плата 6229739,18
2 2120 Нарахування на заробітну плату 1401696,56
3 2210 Предмети, прилади, матеріали всього: 199871,24
4. 2220 Медикаменти 3974,00
5. 2230 Харчування 413095,21
6. 2240 Оплата послуг (крім комунальних) 152726,73
7 2250 Видатки на відрядження 1760,00
8 2282 Навчання 935,00
9 2271 Оплата теплопостачання: 244651,58
10 2272 Оплата водопостачання та водовідведення: 29013,63
11 2273 Оплата електропостачання 285514,81
12 2275 Оплата інших енергоносіїв (вивіз та захоронення твердих побутових відходів) 8347,87
  Всього   8971325,81

Спецкошти

Назва коду Найменування Сума
1 2230 Харчування 492832,73
2 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування 33800,00
3 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» 47487,00
  Всього   574119,73

 

Звіт про використання бюджетних коштів ЗДО «Червона шапочка»

з 1 червня 2021 року по 31 травня 2022 року

 

Ремонт системи опалення 99670,00 Групи  “Віночок”, “Калинка”, ”Гніздечко”, “Казочка”, “Ромашка”,”Зернятко”.
Ремонтні матеріали 52736,40 Дошка, лінолеум, унітази, каналізаційні труби, труди поліпропіленові, муфти, коліна.
Облаштування укриття

(обласний бюджет)

47487,00 Заміна трансформатора, заміна проводки, монтаж світильників, заміна трьох дверей, установлення металевих поручнів
Облаштування укриття 16234,00 Стільці, відра- унітази, питна вода
Електротовари 21510,45 Електроконвектор, ліхтарики, радіоприймач, бойлери, електротовари
Господарчі товари, миючі та дезінфікуючі,  бензин 27418,00  Змішувач, віники Сарго, запаска до швабри, дезтабню, бензин
Заміна дверей 28076,00 Кухня, ресурсна кімната, каб. завгоспа, каб. методиста.
Формова обрізка дерев 24375,00 Формова обрізка 8 дерев
Унаочнення , канцтовари 7012,15 Ігровий матеріал, ділова  документація, канцтовари
Комп’ютерне обладнання 36560,00 Ноутбук,системний блок, засіб КЗІ електрон.ключ SecureToken
Медикаменти 2099,00 Медикаменти
Вогнегасники 4140,34 Вогнегасники, перезарядка вогнегасників, повірка ваг, манометрів
Пісок 2000,04 Пісок в пісочниці 5,00-тонни.

 

У зв’язку із дією воєнного стану в Україні, кошти на придбання м’якого інвентарю, посуду, іграшок, меблів – не виділялися.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

НАША АДРЕСА

м. Калуш,

вул. Січових Стрільців,31

Івано-Франківської області, 77300

тел. (03472) 6-63-89

Email: shapochka31@i.ua

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
ПОГОДА
Погода
Статистика відвідувань:
1 користувачів переглядають сайт
Користувачі: 1 відвідувач
Електронна реєстрація дітей в ЗДО