- активізація творчого мислення за системою ТРВЗ;
|
Стус М.І. |
- використання прийомів ейдетики в роботі з розвитку пізнавальних здібностей дошкільників;
|
Савчин Г.В. |
|
Тимофіїв М.П. |
- казкова фізкультура Єфименка
|
Стефанюк К.В., інструктор з фізкультури |
- нетрадиційні техніки в зображувальній діяльності;
|
Куйбіда Т.О. |
- логоритміка – ефективнаосвітнятехнологія з розвиткумовлення;
|
Гриців Л.М., Коцар О.З., вчителі-логопеди |
- оздоровчі технології терапевтичного спрямування;
|
Мезенцева Т.Г., практичний психолог |
- соціальна і фінансова освіта для дітей 3 – 6 років «Афлатот»;
|
Музика О.М. |
- кінезіологічнівправи як різновидтілесно-орієнтованоїтерапії;
|
Чолоцька О.Т. |
- духовно-моральневихованнядітейдошкільноговіку нахристиянськихцінностях;
|
Гамуляк Л.М. |
- використання схем-моделей у лексико-граматичній роботі з дітьми
|
Куцела О.О., Луців Н.Б., Держко Н.Р. |