Моніторинг обстеження психологічної готовності дітей на початок 2020-2021 н.р.
Моніторинг обстеження психологічної
готовності до навчання в школі дітей старшого дошкільного віку
(на початок 2020-2021н.р.)
Загальна
к-сть дітей |
Методика Керна-Ієрасика
«Малюнок людини» (визначення сенсомоторної координації, р-ку перцепції, визначення р-ня псих. розвитку) |
Методика «Намисто»
(за І.І.Аргінською) (оцінювання уміння дитини розуміти, утримувати та відтворювати навчальне завдання) |
Методика
«Запам’ятай 10 слів» (визначення рівня розвитку слухової пам’яті) |
|
Загальна кількість діагностованих дітей старшого дошкільного віку | 73 | високий р-нь – 9д.-12%
достат. р-нь – 16д.-22% середній р-нь – 22д.-30% низький р-нь – 26д.-36% |
високий р-нь – 13д.-18%
достат. р-нь – 22д.-30% середній р-нь – 21д.-29% низький р-нь – 17д.-23% |
високий р-нь – 7д.-9%
середній р-нь – 32д.-44% низький р-нь – 34д.-47% |
Практичний психолог Т.Г.Мезенцева
Залишити відповідь