Моніторинг обстеження психологічної готовності дітей на кінець 2020-2021 н.р.
Моніторинг обстеження психологічної
готовності до навчання в школі дітей старшого дошкільного віку
на кінець 2020-2021 н.р.
Загальна
к-сть дітей |
Методика Керна-Ієрасика
«Малюнок людини» (визначення сенсомоторної координації, р-ку перцепції, визначення р-ня псих. розвитку) |
Методика «Намисто»
(за І.І.Аргінською) (оцінювання уміння дитини розуміти, утримувати та відтворювати навчальне завдання) |
Методика
«Сходинки» (визначення самооцінки дитини) |
Методика
«Навчальна мотивація» (за М. Гінзбургом) (визначення мотиваційної готовності до навчання в школі) |
|
Загальна кількість діагностованих дітей старшого дошкільного віку | 60 | високий р-нь – 12д.-20%
достат. р-нь – 14д.-23% середній р-нь – 18д.-30% низький р-нь – 16д.-27% |
високий р-нь – 18д.-30%
достат. р-нь – 16д.-27% середній р-нь – 14д.-23% низький р-нь – 12д.-20% |
завищена – 10д.-17%
адекватна (об’єктивна ) – 39д.-65% занижена – 11д.-18% |
зовн.мотив – 0-0%
навч.мотив – 40-67% ігров.мотив – 12-20% позиц.мотив – 2-3% соц.мотив – 1-2% мотив одер.балу – 5-8% |
Практичний психолог Тетяна Мезенцева
Залишити відповідь