Структура методичної роботи

Найважливіше завдання роботи

педагогічного колективу

Забезпечення цілісного підходу до розвитку та виховання фізично і

психічно-здорової, високоморальної, національно-свідомої особистості

                                   

Завдання 

методичної 

роботи

                              

                                 

  • Підвищення активності педагогів через усвідомлення ними необхідності творчого підходу до виконання фахових обов’язків
  • Формування психологічної грамотності педагога, його професійної зрілості, педагогічної культури та майстерності
  • Продовження роботи щодо впровадження інновацій в освітній процес   

     

 Упровадження педагогами інноваційних технологій, педагогічних ідей, авторських програм.

  • активізація творчого мислення за системою ТРВЗ;
Стус М.І., Джус Г.Г.
  • використання прийомів ейдетики в роботі з розвитку пізнавальних здібностей дошкільників;
Савчин Г.В.
  • степ-аеробіка за методикою К.Серебрянської;
Михайлів С.М., хореограф
  • психофізичнагімнастикахатха-йога, у-шу;
Стефанюк К.В., інструктор з фізкультури
  • концепція музичного розвитку К.Орфа;
Бобровська О.А., Никонович Ю.Н., музичні керівники
  • логоритміка – ефективнаосвітнятехнологія з розвиткумовлення;
Гриців Л.М., Коцар О.З., вчителі-логопеди
  • арт-терапія як засібзміцненняпсихічногоздоров’ядітей;
Мезенцева Т.Г., практичний психолог
  • соціальна і фінансова освіта для дітей 3 – 6 років «Афлатот»;
Шешурак М.І., Музика О.М., Псюк Н.В.
  • кінезіологічнівправи як різновидтілесно-орієнтованоїтерапії;
Чолоцька О.Т.
  • духовно-моральневихованнядітейдошкільноговіку нахристиянськихцінностях;
Гамуляк Л.М.
  • використання схем-моделей у лексико-граматичнійроботі з дітьми
Куцела О.О.

Коментарі закриті.