Основна сторінка

Практичний психолог:

Мезенцева
Тетяна Григорівна

Освіта: повна вища
Стаж роботи: 17 років
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії

Творче питання:
«Арт-терапія – ефективний засіб психічного здоров’я дошкільників»

Графік роботи – 08.00 – 17.00 щоденно
12.00 – 13.00 – обід
Прийом батьків – 15.00 – 17.00 – вівторок, середа

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ
ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗАКЛАДУ

– проведення просвітницької роботи з працівниками та батьками;
– консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;
– корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;
– допомога дітям групи «ризику», та тим, які опинилися в складній життєвій ситуації;
– психологічний супровід обдарованих дітей;
– психологічний супровід новоприбулих дітей;
– діагностика психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі.

Головне завдання практичного психолога — цеприверненнябатьківськоїуваги до розвиткудитячоїособистості, розуміннясвоєїролі у вихованні та навчаннідітей.

Напрями роботи практичного психолога ДНЗ

Робота з дітьми:

  1. Визначення психологічної готовності дітей до шкільного навчання: діагностика та методичне забезпечення корекційно-розвивальної роботи з дітьми, які не підготовлені до школи.
  2. Визначення емоційного стану дітей в групі, рівня їх адаптації до нових умов навчально-виховного процесу; визначення причин порушення спілкування дитини з дорослими і дітьми; допомога дитині в налагодженні стосунків з оточуючими (батьки, вихователі, однолітки).
  3. Визначення певних здібностей дитини, проведення додаткових розвивальних занять за необхідності.
  4. Визначення дітей, які потребують спеціального корекційного навчання: виявлення дітей із вадами розвитку, оформлення документів направлення дітей на обстеження до ПМПК, відстеження динаміки розвитку цієї дитини.
  5. Діагностика вікових особливостей дітей для подальшого планування індивідуальної навчально-виховної роботи психолога,батьків, вихователів.

Робота з педагогічним колективом:

  1. Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу: проведення психологічного аналізу заняття, допомога вихователеві у підготовці розвивальних занять для розвитку пізнавальних процесів та особистісні характеристики дитини.
  2. Індивідуальні консультації для вихователів щодо проблем особистісного, емоційно-вольового та розумового розвитку дитини. Надання рекомендацій щодо розвитку певних здібностей дитини, її обдарованості,полегшення адаптації до нових навчально-виховних умов.
  3. Психологічна просвіта педагогічних працівників: проведення групових консультацій, семінарів, виступи на педрадах за психологічною тематикою, надання літератури, робота стенду тощо.
  4. Психологічна підтримка вихователя: психологічне консультування особистісних проблем, проблем взаємин у колективі; психологічні тренінги розвитку позитивного мислення, ефективного спілкування, подолання конфліктів.

Робота з батьками:

  1. Робота за запитом.
  2. Вивчення особливостей спілкування з дитиною в сім’ї, стилю виховання.
  3. Індивідуальні та групові консультації для батьків щодо проблем особистісного, емоційно-вольового та розумового розвитку дитини. Надання рекомендацій щодо розвитку певних здібностей дитини, її обдарованості,полегшення адаптації до нових навчально-виховних умов.
  4. Психологічна просвіта

Коментарі закриті.