Музична сторінка

Музичний керівник:
Бобровська Олена Анатоліївна

Освіта: неповна вища;
Стаж роботи: 22 роки;
Професійне кредо: «Розвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий потенціал, прагнення до самостійної діяльності».

Творче питання: «Вдосконалення театрально-виконавськихнавичок в дітейдошкільноговіку»

 

 

 

Музичний керівник:
Никонович Юлія Нургаліївна

Освіта: неповна вища;
Стаж роботи: 34 роки;
Творче питання: «Розвиток музичних здібностей дошкільників за системою Карла Орфа»

 

 

  • Я відкриваю світ прекрасного малесенькій людині та гармонійно розвиваю кожнісіньку дитину.
  • Я присвятила життясвоїмдітям і рощу їх мов найкращі квіти.
  • Я прагну щоб малесенька дитина духовною могла зростати, щоб любила Україну, раділа і могла співати.
  • «Я жінка, яка співає, яка душею світ цей відкриває, леліє мову українську та дітвору пісень навчає».

Спеціальні завдання музичного виховання

  • формуванняі тересу і любові до музичного мистецтва;
  • формувати вміннявідчувати своє тіло і керувати ним;
  • розвиток координації загальної моторики рук та ніг, розвиток дрібної моторики;
  • розвиток артикуляційної і мімічної рухливості, мовного слуху;
  • розвиток мовного і співочого дихання, дикції, мовного співочого голосу;
  • розвиток слухової уваги, відчуття ритму, темпу;
  • розвиток первинних навичок музикування

Театралізована діяльність у дошкільному віці – один з найефективніших засобів педагогічного впливу на розвиток творчої особистості дитини. Вона сприяє розвитку у дошкільнят фантазії, виникненню у їх уяві яскравих образів літературних героїв, казкових персонажів.

В нашому закладі організована робота музично-драматичногогуртка «Барвиста казочка».

Вихованці відповідально відносяться до поставлених завдань:старанно вивчають ролі, оволодівають сценічною мімікою, жестами, виготовляють декорації тощо,адже знають, що оцінювати їхню працю будуть найрідніші люди – їхні батьки, родичі та товариші.

Для вирішення основних завдань гуртка в структуру занять включено етюди і вправи на формування у дітей інтонаційної виразності мови, постановки голосу, римодекламації, розвитку емоцій, рухів, жестів, міміки; проводиться пальчикова гімнастика, психогімнастика; виконання мімічних етюдів.Досягненню високих результатів допомагає тісна співпраця з хореографом, вихователями, батьками.

Займаючись з дітьми театром, намагаємось зробити життя вихованців цікавим і змістовним, наповнити його яскравими враженнями, цікавими справами, радістю, творчістю.

Пам’яткадля батьків

  • Різний прояв музичних здібностей говорить про необхідність починати музичний розвиток дитини як омога раніше.
  • Згаяний час, як можливіст ьформування інтелекту, творчих можливостей дитини бути неповторною;
  • Шлях розвитку музичності кожної дитини неоднакова, тому не варто засмучуватися, якщо у вашого малюка не має настрою щось заспівати або йому не хочеться танцювати.
  • А якщо і виникають подібні бажання, то спів на ваш погляд видається недосконалим, а рухи смішні і незграбні.
  • Не турбуйтеся, кількісні накопичення обов’язково перейдуть у якісні, для цього потрібний час і терпіння;
  • Відсутність будь-якихздібностейможегальмуватирозвитокінших. Отже, завдання дорослого – усунення гальма;
  • Не «приклеюйте» вашій дитині «ярлик» – не музикальний, якщо ви нічого не зробили для того, щоб цю музикальність у неї розвинути.

ЯК ВИХОВУВАТИ МУЗИЧНІСТЬ ДИТИНИ

  1. Необхідно розвивати музикальність дитини, незалежно від віку або природжених даних. Досвід показав, що музикальність, навіть зовсім незначна, легко піддається розвиткові, якщо займатися планомірно і цілеспрямовано. Робити це необхідно тому, що здатність сприймати музику, переживати її і навіть створювати – є загальнолюдська особливість.
  2. Батьки повинні цікавитись, що і як співає дитина, які нові пісні вона вивчила в дитячому садку. Треба привчати дітей виконувати вивчені пісні в колі сім’ї, виховувати в них сміливість, невимушеність, виразність виконання.
  3. Дорослі мусять берегти слух дитини від шкідливих впливів: різкі, гучні звуки (крик, шум, увімкнуте на повну силу радіо) – все це негативно відбивається на гостроті її слуху. Треба берегти голос дитини, не дозволяти кричати, голосно співати.
  4. Потрібно залучати дитину до театру, особливо, музичних вистав, бажано робити це систематично. Музика допоможе дитині не лише відчути прекрасне, а й усвідомити його. Емоційний вплив музики набагато більший, ніж вплив будь якого іншого мистецтва.
  5. Перегляд дитячих передач (мультфільмів, фільмів), прослуховування аудіо касет має бути тривалістю 20-30 хвилин за 1 сеанс. При цьому це має бути колективний перегляд, щоб дитина змогла отримати коментар по ходу дії. Дуже важливо, щоб одержані враження сприяли формуванню доброго смаку, всебічному розвитку дитини, несли позитивний настрій, максимально уникати агресії на екрані та в музиці.
  6. Залучати дітей до сімейних традицій, знайомити їх з народними обрядами Харківщини та України, співати з ними українські народні пісні, розмовляти на Українській мові (яка є дуже мелодійною та співучою, образною та виразною) це впливає на патріотичні почуття дитини.
  7. Бажано співати дітям колискові, святкові, дитячі та патріотичні пісні. Спільні співи посилюють довіру, взаєморозуміння, позитивні емоційні контакти, які полегшують виховний вплив на дитину.

Коментарі закриті.