Інструктор з фізкультури:
Стефанюк Катерина Василівна
Освіта: повна вища;
Стаж роботи: 19 років;
Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії
Педагогічне кредо: «Я радію, щоб здорових дітей ростити. Успіхам, перемогам, досягненням їхнім радіти».
ГУРТКОВА РОБОТА
Оздоровча технологія хатха-йога – один із найкращих способів турботи про дитину. Йога для дітей – це не релігія, це ретельно продумана система зміцнення молодого організму. Хатха-йога забезпечує відмінну фізичну підготовку, хороше здоров’я і довголіття. Відпрацьована система вправ зміцнює здоров’я дітей, підвищує функціональні та адаптовані можливості організму, сприяє розумовій і фізичній працездатності, гармонійному розвитку всіх відділів опорно-рухового апарату (м’язового корсета, руховим навичкам, формуванню. Правильної постави. Діти стають міцними, бадьорими, вправними, дисциплінованими).
На розваги ми прийшли
Будем перші я і ти –
Вболівають хай батьки.
Фізкультурно-оздоровчий блок
Структура фізкультурно-оздоровчої роботи в ЗДО
№ з/п | Форми роботи | Особливості організації |
1. | Заняття з фізкультури | 3 рази на тиждень, одне з них на спортивному майданчику |
2. | Ранкова гімнастика | Упродовж року проводиться на свіжому повітрі. Комплекс містить 2 – 3 спеціальні вправи для корекції постави та профілактики плоскостопості та 2 дихальні вправи для поліпшення дренажної функції легень і бронхів |
3. | Фізкультурна хвилинка | Щоденно. Комплекс складається з 4 вправ. Кожна повторюється 4-6 разів. Тривалість 12 хв |
5. | Фізкультурні паузи | У перерві між заняттями 6 – 8 хв (середній вік), 8 – 10 хв (старший вік). Виняток становить, коли наступне заняття фізкультура або музика |
6. | Фізкультурно-спортивні свята | 2 – 3 рази на рік на свіжому повітрі. Тривалість – від 50 хв до 1 год |
7. | Фізкультурні розваги | 1 – 2 рази на місяць на свіжому повітрі, як змагання з однолітками. Тривалість 30 – 40 хв, включаючи елементи спортивного орієнтування |
8. | День здоров’я | 1 раз на місяць упродовж дня активна діяльність дітей на відкритому повітрі. Зміст визначає вихователь |
9. | Самостійна рухова діяльність | Щоденно, під наглядом вихователя, на свіжому повітрі. Характер і тривалість залежать від індивідуальних даних і потреб дітей |
10. | Гімнастика пробудження | Щоденно, після денного сну під легку класичну музику. Тривалість від 5 – 10 хв, 5 вправ по 4 – 6 разів кожна |
11. | Гурткова робота. Хореографія | За бажанням батьків тричі на тиждень, 25 – 30 хв.
За бажанням батьків двічі на тиждень, 25 – 30 хв. |
- Щоденно виконуйте з дитиною ранкову гімнастику, виходьте на прогулянку.
- Разом з дитиною здійснюйте пішохідні прогулянки.
- Залучайте дитину до виконання основних рухів – ходьба, біг, стрибки, вправи з м’ячем, лазіння, повзання.
- Грайте з дитиною в рухливі та спортивні ігри.
- Беріть участь разом із дитиною у проведенні спортивних свят, розваг, що організовують дошкільним закладом.
- Катайтеся разом з дитиною на велосипеді, роликах, грайте у бадмінтон, теніс, футбол, стрибайте на скакалці.
Залишити відповідь